Zamień podany tekst napisany w potocznym języku na taki, który mógłbyś użyć w wypracowaniu.

Zawsze muszę odwalać czarną robotę. Wszyscy olewają, a ja zasuwam jak głupi osioł. A i tak potem wszyscy mają mnie w nosie. Padam na pysk, konam ze zmęczenia, a oni imprezują. Mam już tego powyżej uszu, zrywam się stąd. Zrobię sobie wypad za miasto, to od razu poprawi mi się perspektywa.

KTO ZROBI NAJŁADNIEJ DAM NAJ!!! PILNE!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-17T16:11:10+01:00
Zawsze musze robic najgorsze rzeczy .Wszyscy to ignoruja ,a ja musze to ciezko pracowac .Niestety nikt potem mna sie nie intereuje.Jestem bardzo zmeczony ,a reszta sie swietnie bawi.Mam juz tego dosyc,ide sobie stad.Pojade za miasto od razu poprawi mi sie perspektywa ;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:12:45+01:00
Zawsze ja mam za zadanie wykonać najcięższe zadania. Wszyscy nie przejmują się tym, że mają wykonać jakieś zadanie,a ja bardzo ciężko pracuję i przykładam się do mojej pracy. Nawet jeśli ją zakończę, nikt nie jest mi za to wdzięczny. Po mojej pracy jestem bardzo zmęczony i padam z nóg, a reszta cieszy się do woli. Mam już tego dosyć, muszę sobie znaleźć jakieś inne miejsce. Kiedy przejdę się po mieście, poprawi mi się humor.



1 5 1
2010-03-17T16:18:21+01:00
Zawsze najcięższa praca spada na moją głowę. Nikt się mną nie przejmuje, a ja staram się jak mogę. Nie daję sobie rady ze zmęczeniem, padam z nóg, na nic nie mam siły, podczas gdy wszyscy się bawią się w najlepsze... Mam już dość tego ciągłego biegu, muszę odpocząć... Wyjadę gdzieś by móc to wszystko przemyśleć. Może za miasto? Na łonie natury, bez tego zgiełku na pewno wszystko będzie prostsze
1 5 1