Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T16:12:38+01:00
Lekarz-opanowany,spokojny,wytrwały w pracy,nie może się bać widoku operowanego człowieka
nauczyciel-opanowany,musi się sprawować w wykonywanym zawodzie,
rolnik-wytrwały,
leśnik-spokojny,cichy,nie bojący sie zwierząt
strażak-przedewszystkim dobrze sprawujący się w swojej pracy, odpowiedzialny, opanowany
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:15:38+01:00
Cechy lekarza : sumienność,wiedza medyczna, empatia( rozumiana jako zdolnosc i wola rozumienia uczuc, mysli , przezyc wew).
dyscyplina., odpowiedzialnosc.skutecznosc leczenia.

cechy nauczyciela : wyrozumialy, cierpliwosc, pomocny.

cechy sędziego : uważny. roztropny. odpowiedzialny, umiejacy podejmowac wlasciwe decyzje.

lesnik : odpowiedzialny.

strazak : odpwiedizalny. podejmujacy wlasciwe decyzje. pomocny.
5 5 5
2010-03-17T16:23:08+01:00
Lekarz - Komunikatywnosc, Delikatnosc, Dostępnosc. Taktownosc, Wzbudzający zaufanie.
Nauczyciel - cierpliwośc, opanowanie, sprawiedliwośc, wyrozumiałośc,
Sędzia - wyrozumiały, sprawiedliwy
Rolnik - silny, cierpliwy,
Leśnik - spokojny, opanowany.
Strażak - wytrwały, mocny, opanowany,
8 3 8