Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:12:12+01:00
Mój drogi Romeo piszę ten list, abym nie musiała wciąż dusić sobie uczuć do Ciebie. Mam nadzieję, że to, co dziś wyznam pomoże uporać mi się z tęsknotą, z żalem i ze smutkiem.
Kiedy Cię pierwszy raz ujrzałam nie wiedziałam jak mam się zachować ani co powiedzieć w mojej głowie była tylko pustka. Jednak, gdy poznałam Cię bliżej zawstydzenie znikło i podczas naszego pierwszego tańca na całym świcie byłam tylko ja i ty. Nie wiedziałam wtedy, co się ze mną dzieje, ale dość szybko przekonałam się, co oznaczają motyle w brzuchu i uczucie euforii – teraz rozumiem, tak działa miłość, nasza miłość. Nawet nie wiesz jak bardzo czułam się zagubiona, kiedy nie było Cię przy mnie, gdy odchodziłeś a potem wracałeś, obawiałam się, że to chwilowa miłostka przelotny romans, ale teraz już wiem, że nasze uczucie jest stałe i będzie trwało zawsze tu na ziemi i w rajskim edenie,
Kiedy dowiedziałam się, że wygnano cię z Werony i udałeś się do Mantui przeraźliwy żal ukłuł moją duszę, i znów nie wiedziałam co mam robić. Myślałam, że ta rozłąka przyniesie mi ukojenie, że stłumi miłość, ale myliłam się, moje serce jeszcze bardziej pragnie usłyszeć bicie twojego serca… Często wspominam wspólnie spędzone z tobą chwile, kiedy tonęłam w twoim uścisku, a ty szeptałeś mi do ucha najpiękniejsze słowa, jakie kiedykolwiek słyszałam, słowa, od których wciąż drży moja dusza. Nie mam ani chwili odpoczynku od tęsknych myśli, wszystko przypomina mi ciebie, szelest liści twoje szepty, księżyc nasze spotkania a świt rozstania.
Musisz wiedzieć, że śmiertelnie tęsknię za tobą Nie mogę doczekać się naszego następnego, potajemnego spotkania. Tak jak ty wciąż myślę nad rozwiązaniem naszego problemu, jednak nic nie przychodzi mi do głowy. Zastanawiam się nad opowiedzeniu o wszystkim ojcu Laurentemu, może on coś poradzi. Jeśli tylko będziesz mógł odpisz Mój Drogi i opowiedz, co u ciebie się dzieje, co robisz w ciągu dnia i o czym śnisz w ciągu nocy. Pamiętaj Kochany Romeo, że ja nigdy nie przestanę cię kochać, a moja miłość do ciebie potrafi tylko wzrastać
2 5 2
2010-03-17T16:16:41+01:00
Mój Romeo!

Często przed snem wspominam nasze spacery, świeży powiew wiatru, który trącał w me włosy, gdy wypatrywałam Twego cienia, zapach kwiatów przyniesionych przez Ciebie.
Odczuwam pustkę, za każdym razem, gdy tracę Cię z oczu...
Jest ciemna noc. Ciemna i ponura. Tylko księżyc rozświetla ciemne niebo. Mam nadzieję, że najpiękniejsza z gwiazd przesyła Ci srebrzysty uśmiech i pocałunek z pozdrowieniami ode mnie.
Myślę o Tobie, brak mi Ciebie.

Kocham Cię mój Romeo!

Wierna, oddana Tobie - Julia.
2 4 2