Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:17:42+01:00
Panie Jezu! Bardzo dziękuję Ci za przyjażń, którą mnie darzysz. Dzięki niej jestem weselsza i pełna ducha. Twoja przyjażń jest dla mnie najważniejsza. Bez naij załamałabym się. Jest to najważniejsza przyjaźń w moim życiu. Dziękuję Ci za nią i za wszystko, co dla mnie zrobiłeś . Amen
1 1 1
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-03-17T17:13:57+01:00
Panie Jezu.Dziękuję Ci za przyjaźń którą mnie otaczasz za to, że jesteś, że wysłuchujesz mnie gdy jest Mi to potrzebne. Dziękuję Ci za to, że jesteś i za to, że wierzysz we Mnie nawet gdy ja tą wiarę utraciłam Wiem, że nigdy mnie nie opuścisz i za to najbardziej Ci dziękuję.Twój przyjaźń jest najważniejsza dla Mnie bo wiem, że bardzo mnie kochasz. Amen.
1 5 1