Przetłumacz na polski

1. sich bewegen
2. joggen
3. lange am computer sitzen
4. salate, gemüse
5. lange fenrsehen
6. stunden täglich schlafen
7. zähne putzen
7. täglich duschen
8. bei offenem Fenster schlafen
9. täglich Obst essen
10. regelmäВig essen
11. Fisch essen
12. viel Pommes essen

3

Odpowiedzi

2010-03-17T16:16:41+01:00
Się poruszać
biegać
długo przy komputerze siedzieć
sałaty,warzywa
długo telewizje oglądać
godzinami dziennie spać
myć zęby
codziennie brać prysznic
przy otwartym oknie spać
codziennie owoce jeść
regularnie jeść
jeść rybe
dużo frytek jeść
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:17:25+01:00
1. ruch
2. jogging
3. długie siedzenie przy komputerze
4. sałatki, warzywa
5. długo fenrsehen ?
6. godzin snu na dobę
7. szczotkowanie zębów
7. Prysznic codzienny
8. spać przy otwartym oknie
9. spożywanie owoców codziennie
10. regelmäВig ? jeść
11. Jedz ryby
12. znacznie smażone jedzenie
2010-03-17T16:23:30+01:00
1. Ruszać (poruszać) się
2. Uprawiać jogging.
3. Siedzieć długo przed komputerem.
4.sałatka, warzywa
5. Długo oglądać telewizję.
6. Przespać codzienne lekcje.
7. Czyścić (myć) zęby
7. [...]
8. Otworzyć okno przed snem.
9. Codzennie (dziennie) jeść owoce
10. Regularnie jeść
11. Jeść rybę.
12. Jeść dożo frytek. (Pommes frites-frytki)


;)