Odpowiedzi

2010-03-17T16:15:41+01:00
Dlaczego uratowal pan to dziecko?

to moj obowiazek co mialem zrobic zostawic go?
Kazdy na swoim miejscu by uratowal to dziecko
ryzykujac zycie

dziekuje za rozmowe do zobaczenia
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:17:00+01:00
Reporter; witam. czy to prawda, że uratował pan dziecko z pożaru, bez przymusu?
stażak: tak. ale to nic wielkiego. to tylko moja praca.
r; nic wielkiego? to bardzo wielki czyn.
s;po prostu wiedzialem, ze to wielki bol stracic kogos . a swadomosc, ze moglem uratowac to dziecko bylaby nie do zniesienia
r;aha.bardzo pana podziwiam.
s;nie ma za co. sam mam troje dzieci i nie przeżyłbym tego strasznego bólu..
r; dziekuje bardzo za wywiad . do zobaczenia
s; do widzenia.


xxx by kwiatuszek1997
2 5 2