1.Jednokomórkowe organizmy podobne do zwierząt.
2.Organelle ruchu pantofelka.
3.Glon i grzyb w jednym ciele.
4.Nitkowate komórki grzyba.
5.Umożliwia ruch euglenie zielonej.
6.Zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu.
7.W tej organelli znajduje się chlorofil.
8.Zróżnicowane, samożywne organizmy wodne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:33:04+01:00
1. Pierwotniaki
2. Rzęski
3. Porost
4. Strzępki
5. Wić
6. Wirus
7. Chloroplast
8. Glony
3 5 3
2009-10-26T17:42:22+01:00
1. pierwotniaki
2. rzęski
3. porost
4. strzępki
5. wić
6. wirus
7. chloroplast
8. glony

Mam nadzieję ,że pomogłam ;)
1 5 1