Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:23:37+01:00
1.JEŻ ma na sobie jabłko.
2.JEŻYNY są granatowe i smaczne.
3.MOŻE pojade z rodziną w góry.
4.byłam wczoraj na koncercie i siedzialam w VIP LOŻY.
5.opowiedziałam mojemu koledze ŻART.
6.ŻYRAFA ma długą szyję.
7.nad stawem siedziała ŻABA.
8. w parku narodowym widziałam ŻUBRY.
9.moja babcia podarowała mojej mamie czarny ŻAKIET.
10. moj ulubiony kolor to RÓŻOWY.

1.RZEKA jest długa i niebieska.
2. RZEMIOSŁO to sztuka z starożytnej Grecji i starożytnego Rzymu.
3.w tym roku byłam nad MORZEM.
4.przy moim domu rośnie brzoza.
5.po szkole zrobiłam sobie krótką drzemkę.
6.na stole przy śniadaniu stał chrzan.
7.pod okiem wyrusł mi pieprzyk.
8.w mojej klasie wybuchł okrzyk radości.
9.brzeg morza bałtyckiego jest oblegany przez turystów.
10.moją ciocie boli trzustka.
2010-03-17T16:28:59+01:00
Rzeka,wrzesień,ujrzeć,grzyb,przed,brzoza,krzesło,dojrzały,pogrzeb,warzywa,orzech,porządek.
Najdłuższą rzeką Polski jest Wisła.
Już niedługo przyjdzie Wrzesień.
Gdy byłam w sklepie ujrzałam moją koleżankę Magdę.
Trujący grzyb to muchomor czerwony.
Przed szkołą stoi Wiola.
W lesie znajduję się wiele brzóz.
To krzesło jest czerwone.
Paweł to dojrzały i odpowiedzialny chłopak.
Wczoraj odbył się pogrzeb mojej babci.
Jestem wegetarianinem i jem dużo warzyw.
Na moim podwórku rośnie orzech.
W moim pokoju nie zawsze jest porządek.

drużyna,żona,dżem, dżinsy, każdy, nóż, życie, żyła,wyżej,drożdże.

Moja drużyna zajęła II miejsce.
Żona mojego kolegi nazywa się Halina.
Bardzo lubię kanapki z dżemem.
Wczoraj kupiłem sobie dżinsy.
Śpiewać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej.
W kuchni mam 3 noże.
Życie jest piękne.
Żyła to naczynie krwionośne.
Skacze wyżej niż moja koleżanka.
Do wypieku pizzy potrzebne są drożdże.

licze na naj ;]