Proszę bardzo o rozwiązanie tego zdania jeszcze dziś bym miała możliwość nauczenia się tego na pamięć i jakby ktoś mógł mi w nawiasach pisać jak się poszczególne słówka czyta. Była bym mega wdzięczna :)
To tak trzeba to na niemiecki przetłumaczyć :

Kroję banany, obierama mandarynki i wrzucam do miski, wsypuje rodzynki i orzechy z paczki dolewam jogurt naturalny i wszystko razem mieszam, na koniec dodaję na górę liść mięty.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:29:26+01:00
Ich schneide erst die bananen,,mandarinen schale(schyle) ich und werfe in die schussel,dann kommen die rozinen und der natur jogurt.mische es alles zusammen und oben kommt noch ein blat mietra nie pamiętam zobacz sama!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:22:41+01:00
Ich (iś) schneiden(szajden) Bananen, Mandarinen-Schalen(szalen) und werfen in eine Schüssel (szlysel) geben(gejben)
geben(gejben) Rosinen (rozinen) und Nüsse(nyse) mit dem Paket und gießt(gist) Natur joghurt(jogurt) alles durcheinander(durś ein ander)
am Ende ich (iś) ein Minzblatt (minc blat) an der Spitze(spice)

licze na naj:)

to co w nawiasach to tak sie czyta:)