Odpowiedzi

2010-03-17T16:20:00+01:00
H)3(y+6)-y=2(y+9)
3y+18-y=2y+18
3y-y-2y=18-18
0=0
równanie tożsamościowe

i)(x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
x-6x=3+7+10
-5x=20
x=-4
2010-03-17T16:20:33+01:00
H)3(y+6)-y=2(y+9)
3y+18-y=2y+18
2y-2y=18-18
0=0

i)(x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
-5x=3+10+7
-5x=20/:(-5)
x=-4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:23:07+01:00
H). 3(y+6)-y=2(y+9)
3y+18-y=2y+18
0y=0
i)(x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
-5x=3+10+7
-5x=20
x=-4