Odpowiedzi

2010-03-17T16:23:22+01:00
Ewa Farna - Dmuchawce, Latawce, wiatr
Piasek(Andrzej Piaseczny) - Chodź, przytul przebacz
Pin Konstelacje


Cascada - Fadet
Celine Dion - My heart will
Leady Gaga - Poker Face

1 5 1
2010-03-17T16:47:36+01:00
` 4 najbardziej podobajace się piosenki :
` czarne oczy . ; ]
` męzu moj .
` zono moja .
` jestes szalona - boys .


` 3 tytuły tych naaj ; ] :
` lady gaga - bad romance .
` pitbull - go girl
` miley cyrus - party in the usa .



` prosęę ; ***
licze na naj ; ***
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:55:20+01:00
Otwórz oczy-Gosia Andrzejewicz
sam na sam-Ewa Farna
powiedz czy ty wiesz-Divan Elfin






big love
Rihanna-hard
how do yo do