Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:22:45+01:00
Liczba studentów x

1/2x+1/3x+5+1=x
3/6x+2/6x-x=-6
5/6x-x=-6
-1/6x=-6
x=-6:-1/6
x=-6*-6
x=36 studentów
Spr
1/2*36+1/3*36+5+1=18+12+6=36
Odp.
Na wykładzie był 36 studentów.
pozdrawiam:)
1 5 1
2010-03-17T16:23:03+01:00
5 studentów czyta ksiązki
1 student słucha
3 * 6= 18 tylu rozwiązuje krzyżówki
2*18 = 36 drzemia

36+18+1+5=60

Odp.Na wykładzie jest 60 studentów.
2010-03-17T16:23:10+01:00
½ drzemie
⅓ rozwiązuje krzyżówki
⅓ +½ = ⅚
Pozostaje 6 uczniów
6/6 -⅚ = 1/6
1/6 = 6 studentów
6 * 6 = 36

Odp. Na tym wykładzie jest 36 studentów