Odpowiedzi

2010-03-17T16:20:58+01:00
300km : 3000000 = 30000000cm : 3000000 = 10cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:22:28+01:00
Dane:
odległość w rzeczywistości= 300km= 300 000m= 30 000 000cm

skala mapy= 1:3 000 000 (co oznacza,że 1cm na tej mapie to 3 000 000 cm w rzeczywistości)

Obliczenie:
30 000 000cm : 3 000 000 =10cm

Odp: Na mapie będzie to odcinek 10cm.
2010-03-17T16:23:09+01:00
300km=300000m=30 000 000cm
30 000 000:3 000 000=10
Odp: Na papie ten odcinek będzie miał 10cm.