Odpowiedzi

2010-03-17T16:31:53+01:00
Odrzucił kamień ze złością /i głęboko się zamyślił.
zd.zł.wspól.łączne

Powtórz słowa,/które przed chwilą powiedziałeś.
zd.zł.pod.przydawkowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:35:39+01:00
Odrzucił kamień za złością | i | głęboko się zamyślił. - zdanie złożone współrzędnie.
odrzucił, zamyślił - orzeczenia


Powtórz słowa , | które przed chwilą powiedziałeś. - zdanie złożone podrzędnie.
- Powtórz, powiedziałeś - orzeczenia


Pozdrawiam, Lexie x)
1 5 1