Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:25:08+01:00
Http://www.dobreprogramy.pl/Slownik-francuskopolski-polskofrancuski,Program,Windows,12586.html

http://legalne.info/Multimedialny-slownik-francusko-polski-polsko-francuski-ESKK-Laville,program,download,1594

http://prime-downloads.com/search-results.html?query=podstawowa+gramatyka+jezyka+francuskiego&aid=3310000


http://www.instalki.pl/programy/download/jezyki_obce/Francuski_W_pigulce.php


http://precyl.pl/edukacja-programy/209601-rs-francuski-mowisz-i-rozumiesz.html << wymaga zarejestrowania sie wiec to łatwe :D

http://www.instalki.pl/programy/download/jezyki_obce/EasyLanguage-Jezyk_francuski.php
1 5 1
2010-03-17T17:22:09+01:00
Http://www.czytanki.terramail.pl/lexitool.html

http://www1.worldlingo.com/en/products_services/worldlingo_translator.html

http://www.slowniki.waw.pl/download.php

http://www.megaupload.com/?d=EH6E41KR hasło: DarekZgRed

http://hotfile.com/dl/5214860/afbfeb8/Francais_Translator.rar.html


Gdybyś miała jakieś problemy - pisz