Odpowiedzi

2010-03-17T16:24:51+01:00
Nie ma nóg a idzie. Chociaż idzie to stoi.
ODP:Zegar
2010-03-17T16:26:54+01:00
Jest koloru czarnego. Jeżdzą po niej samochody.

ulica
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:29:21+01:00
Jest podłużne,może być przezroczyste lub kolorowe,na górnej czesci tego przedmiotu są napisane kreski i cyferki.(linijka)
albo:
może być przeróżnych kolorów. ma mały ekranik na którym można zobaczyć liczby. Jest na nim dużo małych i dużych guziczków(kalkulator)
albo:
jest znane z pewnoscia KAZDEMU. ma ekran, klawisze na których czesto jest cos napisane. Na jej ekranie wyskakuje to,co napisaliśmy,lub to gdzie weszliśmy naciskajac dany kalwisz. Mała poreczna i używana na całym świecie.(komórka telefoniczna)
1 5 1