Proszę bardzo o pomoc osoby dobrze znające język angielski w przetłumaczeniu listu;)
Szanowni Państwo,
Piszę, aby wyrazić swoje niezadowolenie z walkmana, zakupu dokonałam w dniu 22.06.2011 r. w sklepie Trivago w Londynie.Wybrałam model W550i , ponieważ ma wbudowany bardzo dobry głośnik a także posiada kartę pamięci, sprzedawca powiedział mi, że to najlepszy dostępny model. Teraz trudno jest mi wierzyć, zważywszy, że mam wiele problemów z tym oto walkmana: na przednim ekranie jest duża rysa, popękania obudowa a także ciągle wciąga kasety. Z związku z tą nieprzyjemną sytuacją która mnie spotkała proszę o zwrot kosztów lub wymianę sprzętu. Czekam na kontakt z Państwem. Z poważaniem, XYZ

1

Odpowiedzi

2010-03-18T17:13:51+01:00
Dear Sirs, I am writing, in order to express one's dissatisfaction from the Walkman, I made a purchase on the 22.06.2011 r day. in the Trivago shop in Londynie.Wybra break the model in 550 and, since he has the very good loudspeaker built in as well as he is holding the memory card, the seller told me it was the best available model. Now it is hard for me to believe, having weighed, that I have a problem a lot with it here of Walkman: there is a great scratch on the front screen, of cracking casing and still is also drawing cassettes. From the connection with this unpleasant situation which met me I ask for the reimbursement of costs or the replacement of the equipment. I am waiting to the contact with you. Yours faithfully, XYZ