Adam kupił m czekolad po 3 zł. Ile zapłacił za te czekolady?
Jola ma x cukierków, a Kasia 8 razy więcej. Ile cókierków ma Kasia?
Długość boku kwadratu jest równa a. Ile wynosi pole kwadratu?
Długość odcinka jest równa x. Ile wynosi długość odcinka n razy dłuższego?
W ciągu roku człowiek traci około k włosów. Ile ich straci w ciągu x lat?

Matematyka Wokół Nas-1 gimnazjum, Wyrażenia algebraiczne, zad.7 str.147.
PlisSs na teraz mi potrzebne.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:29:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:30:59+01:00
A) 3*m czyli 3m
b) 8*x czyli 8x
c) a*a czyli a²
d) x*n czyli xn
e) k*x czyli kx

:)
3 5 3