Rozwiąż logogryf i wyjaśnij otrzymane hasło.

1. Imię polskiego podróżnika, który w 1995r. zdobył obydwa bieguny.
2. Czynny wulkab Antarktydy.
3. Nauka zajmująca się lodowcami i lądolodami.
4. Rosyjska stacja badawcza, w której pobliżu padł rekord klimatyczny.
5. Rozległa pokrtwa lodowa, która przemieszcza się we wszystkich kierunkach.
6. Np. Króla Jerzego
7. Najwyższy szczyt Antarktydy
8. Mały skorupiak żyjący w przybrzeżnych wodach Antarktyki.
9. Ptak - typowy przedstawiciel pustyni lodowej

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:33:06+01:00
1.Marek Kamiński
2.Erebus (chyba)
3.Glacjologia
4.
5.kra
6.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:42:30+01:00
2.Erebus
3.Glacjologia
5. Lądolód albo kra
6. W tym nie jestem pewna, ale to chyba wyspa
7.Masyw Vinsona
8. Kryl


To tyle co udało mi się znaleźć ;d
3 3 3