1. Rozwiąż równania:
a) 6x=3
b) -3x=7
c) 2x=⅕
d) 1,2x=4,8
e) ⅓x = 3
f) -⅗x = -5
g)¾x - -4/9
h) 0,1x = -7

To jest książka do matmy "Matematyka 1 " nowa era - 1 gimnazjum, str. 176

I jeszcze jedno :
* 14. Dla jakich całkowitych wartości "a":
a)rozwiązanie równania ax + 12 = 17 jest liczbą całkowitą,
b) rozwiązanie równania ax + 13 = 7 jest liczbą naturalną?

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:30:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:40:56+01:00
A) x=1/2
b) x=-7/3
c) x=1/10
d)x=4
e)x=9
f)nie widac za bardzo ulamka przy x
g)x=1.96
h) x=-70