Odpowiedzi

2010-03-17T16:32:07+01:00
* Dante Alighieri (ur. 1265 we Florencji, zm. 1321 w Rawennie);
* Mistrz Bogumił (żył w XIII wieku w Pradze)
1 5 1
2010-03-17T16:33:26+01:00
1)filolodzy
2)psycholodzy i moraliści
3)teolodzy
Dante Alighieri ur. 1265 we Florencji, zm. 1321 w Rawennie;
Mistrz Bogumił żył w XIII wieku w Pradze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:35:06+01:00
Nicollo Machiavelli, Thomas More, Erazm z Rotterdamu, Mikołaj Rej, Jan Kochanowski, Leonardo da Vinci,
2 5 2