RELIGIA

Zalecenia dla człowieka który chce mieć czyste serce.
Od 5 do 10 zaleceń.
MATEMATYKA
Zad 1 Oblicz,pamiętając o kolejności wykonywania działań
(0,5-0,2)² =
(17,03 - 16,95) ×0,5 =
1,4 ×(5,32 - 4,805) =
32,6 × 1,5 × 0,3 =
TRZEBA ROSPISYWAĆ WSZYSTKO !!

PROSZĘ POTRZEBUJE TEGO NA DZIŚ !!!

ZA OBA DOBRZE ROZWIĄZANE ZADANIA DAM NAJ

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:36:11+01:00
( 0,5 - 0,2 )² = 0,2² = 0,04
( 17,03 - 16,95 ) x 0,5 = 0,08 x 0,5 =0,4
1,4 x 5,32 - 4,805 = 7,448 - 4,805 = 2,643
32,6 x 1,5 x o,3 - 14,67
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:27:21+01:00
1 Szanuj każdego człowieka.
2.Myśl dobrze o wszystkich(staraj się nawet w najgorszym dostrzec coś dobrego).
3.Mów zawsze życzliwie o drugich.
4.Rozmawiaj z każdym nie krzycz nie przeklinaj.
5.Przebaczaj wszystko wszystkim nie chowaj urazy w sercu.
6.Działaj zawsze na korzyść bliźniego.
7.Czynnie współczuj w cierpieniu, chętnie spiesz z pomocą, radą i pociechą.
8. Pracuj rzetelnie, bo z owoców twojej pracy korzystają inni, jak i ty korzystasz z pracy drugich.
9. Włącz się w społeczną pomoc bliźniemu.
10.Módl się za wszystkich nawet za nieprzyjaciół.

Matematyka:

(0,5 - 0,2)² = 0,3² = 0,09
(17,03 - 16,95) x 0,5 = 0,08 x 0,5 = 0,04
1,4 x ( 5,32 - 4,805) = 1,4 x 0,515 = 0,721
32,6 x 1,5 x 0,3 = 14,67
1 5 1