Odpowiedzi

2010-03-17T16:32:46+01:00
znaczy ze wiesz ze mozesz na nim polegac i on cie nie zawiedzie...
57 3 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:32:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Polegac jak na Zawiszy- wierzyć komuś na słowo, ufać mu, wiedzieć ze nigdy cie nie zawiedzie
120 4 120
Komentarz został usunięty
dzienki
2010-03-17T16:32:59+01:00
To znaczy, że można polegać na jakiejś osobie i być w 100% pewnym, że ona Cię nie zawiedzie.
54 3 54