Odpowiedzi

2010-03-17T16:36:41+01:00
Jestem Kopciuszek mozna mnie spotkac w miastach, wsiach, na zboczach skalnych i w winnicach. Lubie spiewac na rynnie lub na szczycie dachu. Jestem malutkim siwym ptaszkiem, ogonek mam krociótki. Należę do ptaków śpiewających.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:39:41+01:00
Jestem papugą. Jedno skrzydło mam koloru czerwonego, a drugie czerwono- zielonego. Mój ogon jest bardzo ładny: żółto- czerwono- zielony. Mam dziób, który jest zupełnie inny od dziobów innych papug. Mój jest lekko zakrzywiony, ale za to bardzo duży i moim zdaniem najpiękniejszy na świecie. Nie zamieniłabym go na żaden inny. Na głowie mam śmieszną, zieloną czuprynę.
Podobam się sobie taka, jaka jestem.

Mam nadzieje, ze ładnie napisalam ;]