Rozwiąż logogryf

1. Język mieszkańców USA
2. Nazwisko odkrywcy Nowego Świata
3. Prerii lub Centralne
4. Małe lub Wielkie wyspy na Atlantyku.
5. Założyciele najstarszej polskiej miejscowości w USA.
6. Dawniej Murzyni sprowadzeni z Afryki do ciężkiej pracy w Ameryce.
7. Rdzenni mieszkańcy Ameryki
8. Kraj w którym ludność posługuje się językiem portugalskim.
9. Potomek białych i Indian amerykańskich

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:43:14+01:00
1.angielski
2.krzysztof kolumb
4.Antyle
6.niewolnicy
7.Indianie
8.Portugalia
9.metys
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:44:45+01:00
1. Angielski
2. Kolumb
3. Wyżyny
4. Antyle
5. Nie wiem tego hasła
6. Niewolnicy
7. Indianie
8. Brazylia
9. Metys
6 3 6