Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:37:33+01:00
Metalem jest :
-żelazo
-miedź
-cynk
-cyna
-glin
-złoto
-srebro
-rtęć
-ołów

Niemetalem jest:
-siarka
-węgiel
-chlor
-azot
-neon
-tlen
3 3 3
2010-03-17T16:39:07+01:00
Niemetale: tlen, fosfor, siarka, chlor,fluor, jod, brom




Metale: platyna, żelazo, rtęć, srebro, magnez, złoto, miedź, glin,cynk,
3 4 3
2010-03-17T16:42:38+01:00
Platyna - metal
żelazo - metal
tlen - niemetal
rtęć - niemetal
srebro - niemetal
fosfor - niemetal
magnez - niemetal
złoto - niemetal
miedź - niemetal
glin - niemetal
siarka - niemetal
cynk - niemetal
chlor - niemeta;
fluor - niemetal
jod - niemetal
brom - niemetal
3 2 3