Na wycieczke w gory wybrali sie uczniowie gimnazjum: 93osoby z klas 1 67osob z klas 2 i 80 z klas 3 dziewczeta stanowily 60% uczestnikow

1. jaki procent wszystkich uczestnikow stanowili uczniowie klas 3?
A.okolo 33%
B.50%
C.okolo 0,33%
D.okolo 67%


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:38:48+01:00
93+67+80=240

80/240*100%=33,3333333

odp; A
1 5 1
2010-03-17T16:39:39+01:00
A) ponieważ

80/240 * 100% = 33 i 1/3%
1 4 1