Odpowiedzi

2010-03-17T16:41:44+01:00
Ptaki śpiewają tak głośno ponieważ wtedy ptaki łączą sie w pary i wiadomo że który najładniej śpiewa to partnerka go wybieże. na wiosne takie zachowanie ptaków jest normalne i coroczne
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:54:15+01:00
Ptaki śpiewają głównie po to, żeby zaznaczyć swój teren, odpędzić od niego konkurentów i zbudować gniazdo. A poza tym - ptaki po prostu cieszą się z nadejścia wiosny i chcą to wszystkim powiedzieć. Mam nadzieję, że pomogłem. :)
29 4 29