Odpowiedzi

2010-03-17T16:39:28+01:00
Dużo osób zebrało sie aby słuchac opowieści Jezusa.faryzeusze i uczeni w piśmie szemtali. ten przyjmuje grzeszników i jada z nimi. Na to jezus opowiedział im przypowieśc o synu marnotrwanym.
Jeżeli chcesz cała ewangelie to tu jest link :http://www.chelm-sl.katowice.opoka.org.pl/intencje/ewangelia2.php
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:42:09+01:00
Ewangelia była o synu marnotrawnym. pewien człowiek miał dwuch synów. jeden z nich postanowił opuścic ojca i poprosił go o połowe majątku. Gdy go juz cały wydał i stał sie tak biedny,że musiał wypasac świnie i jeść to co one postanowił wrócic do swojego ojca. Pomyslał sobie, że słudzy ojca mają się lepiaej niz on i on chciał byc chociaż sługą. Gdy wrócił ojciec bardzo sie ucieszył i wydał ucztę, co bardzo wkurzyło drugiego syna.