Motocyklista rozpoczyna jazdę ruchem przyspieszonym. Po upływie 10 sekund uzyskał szybkość 72km/h. Jaka jest wartość przyspieszenia motocyklisty w m/s²?

Prosiłabym o rozwiązanie na dzisiaj i o wszystkie obliczenia, z góry bardzo dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T16:38:37+01:00
72km/h=20m/s
20m/s:10s=2m/s²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:39:19+01:00
V = 72000 m/h = 20 m/s

a = v/t = 20/10 = 2 m/s²
1 5 1