Odpowiedzi

2009-10-26T17:40:35+01:00
Pamiętaj prawdziwa miłość powinna przetrwać wszystko o tym mówi nam wiersz na chwile ,,...śmierć burze z fijołkiem w kubeczku...,,


Nie możemy zaniedbywać naszych obowiązków


dlatego też powinniśmy budować między sobą więzi
mam nadzieję ze ci się to przyda :DD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:43:31+01:00
Romeo i Julia żyliby dłuzej i szczesliwej niz tyle ile przetrwali.
fatalna pomyłka i szalona miłość gotowa na poświęcenie życia bo schnęli by z tesknoty iżalu ,bezwłocznie popełnili samobujstwo a gdyby poczekali z radoscia w sercu odznależli by droge do dlugie milosci. niecierpliwość i przeklęta aż wrecz chorobliwa milosc doprowadzila ich do zguby i pogrzebania.jest to piękna historia lecz taka smutna.