Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:42:01+01:00
Według mnie dawanie prezentów i przyjmowanie jest równie piękne. Więlką przjemność sprawia mi długie chodzenie po sklepach i szukanie idealnego prezentu. Widząc uśmiech osoby , którą obrowywuje sama/sam się śmieję. Lubie także jeżeli ktoś sprawia mi przyjemność i daje mi coś od siebie. Uważam,że dawanie i przyjmowanie nie powinno się szczególnie porównywać ,ponieważ każdy z tych stanów jest innny.
1 1 1
2010-03-17T16:42:39+01:00
Ja osobiście wolę dawać niż przyjmować, ponieważ lubię komuś sprawiać przyjemność. Ale nie zaprzeczę że gdy ktoś mi coś podaruję to bardzo się z tego cieszę. Uwielbiam dawać wtedy gdy dana osoba z tego się cieszy, sprawia mi to wiele radości. Nie powinniśmy tylko brać.Danie komuś nawet najmniejszego prezentu dla mnie może on mało znaczyć,a dla tej drugiej osoby bardzo dużo.Powinniśmy się nauczyć dzielić z innymi.