1) Zamień na metry sześcienne:
a) 2000 l
b) 8 hl
c) 30 l
d) 6500 dm 3 <3nad dm>
e) 500000 cm3 <3nad cm>


2) Ile waży powietrze wypełniające sale lekcyjna, która ma kształt prostopadłościanu o wymiarach 4m x 8m x 3m? Przyjmij, że 1m3<3nad m> powietrza waży 1,2kg.


Prosze o napisanie obliczeń ;)
Z góry dziękujeee... :) ;*

3

Odpowiedzi

2010-03-17T16:41:37+01:00
4m x 8m x 3m = 96 m3 < 3 nad m> 1,2 x 96 = 115,2 kg
OTO CAŁE ZADANIE Z OBLICZENIAMI:)
2010-03-17T16:46:32+01:00
1.
2
0.8
0.03
6.5
0.5

2.
4*8*3=96m3*1,2=115,2kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:47:32+01:00
1.a)2000l=2m3
b)8hl=800l=0.8m3
c)30l=0.003m3
d)6500dm3=6.5 m3
e)50000=0.5 m3
2.v=Ppxh
v=4x8x3
v=32x3
v=96m3
96x1.2kg=115.2kg powietrza
1 5 1