Odpowiedzi

2010-03-17T16:38:35+01:00
Ludzie go lubili ponieważ pomogł im i chciał zeby żyli jak najlepiej bogowie go nie lubieli poniewaz zdradził ich.
PZDR:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:40:09+01:00
Ludzie uważali go za dobrego, bo dał im ogień, natomiast bogowie źle, bo ich oszukał i ukradł im ogień oddajac ludziom.
1 5 1
2010-03-17T16:43:44+01:00
Dla Bogów był wścibskim zdrajcom, który podarował ludziom to czego mieli nigdy nie zaznać. Stał w ich oczach jako ten podły, najgorszy obiekt do kpin.

Dla ludzi zaś, był bohaterem:

- podarował ogień
- wynalazł budownictwo, cieślestwo
- kalendarz
- astronomie
- matematyke
- alfabet
- historie
- hodowle
- żeglarstwo, nawigacje
- medycyne, farmaceutyke
- górnictwo

Cytat: ''Wiedzcie: wszystkie człowiecze kunszty z Prometeja''

Aniżeli oznacza to iż stworzył nas [ulepił z gliny pierwszego człowieka] i dał nam żyć. Dzięki niemu istniejemy.
1 5 1