Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:48:34+01:00
- Im większy turban, tym wyższy status społeczny.
− Kolory często nawiązują do barw narodowych lub
plemiennych.
− Dodatki – korale, kolczyki, zdobione pasy – to znak bogactwa.
− Długie spodnie to strój dla mężczyzn, krótkie dla chłopców.
− Mamy noszą swoje małe dzieci w chustach na plecach.
− Mąż kupuje żonie ubrania i bizuterię, więc im lepiej jest ubrana,
tym lepiej to świadczy o jej mężu.
2010-03-19T15:16:44+01:00
Strój po Afryce musi byc lekki, zwiewny. Panuje tam bardzzo wysoka temperatura, dlatego nalezy ubrac sie tak, jak w lato. Mozne to byc nawet stroj kapielowy ;)