Odpowiedzi

2010-03-17T16:39:44+01:00
-prace plastyczne,
-ciekawe scenki,
-kto przyniesie najwięcej np. makulatury, plastiku :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:41:00+01:00
Segregacja smieci na czas
Zawody sportowe
Konkurs na najwięcej śmieci
Najbardziej pomysłowa rzecz z śmieci (np robot z puszek)
Pokaz mody (oczywiście stare worki itp)
Konkursy Plastyczne
2010-03-17T16:41:07+01:00
Konkurs na:
-jak najładniejsze namalowanie planety Ziemi
-zrobienie 'makiety' ziemi jako kuli