Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ct95
  • Początkujący
2010-03-17T16:42:37+01:00
James naniósł na mapy zarys wybrzeży Nowej Zelandii oraz odkrył tam cieśninę oddzielającą Wyspę Południową od Północnej. Cook dotarł również do nieznanego lądu, którymi okazały się wybrzeża dzisiejszej Australii, tam zbadali nowo poznane tereny, a także odkryli nieznane dotąd zwierze jakim jest kangur.
6 3 6
2010-03-17T16:43:05+01:00
Wyspy na oceanie spokojnym (np. wy-Cooka)

Kontynent Australijski
139 4 139