Prawda czy fałsz:

1.Segmentacja ciała dżdżownicy dotyczy tylko budowy zewnętrznej.
2.Szczecinki znajdujące sie na ciele dżdżownicy ułatwiają jej poruszanie się w glebie.
3.U dżdżownicy występuje rozwój prosty.
4.Dżdżownica wykazuje duże zdolności regeneracyjne.
5.Dżdżownica ma zamknięty układ krwionośny.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:42:07+01:00
1.Segmentacja ciała dżdżownicy dotyczy tylko budowy zewnętrznej.F
2.Szczecinki znajdujące się na ciele dżdżownicy ułatwiają jej poruszanie się w glebie. P
3.U dżdżownicy występuje rozwój prosty. P
4.Dżdżownica wykazuje duże zdolności regeneracyjne. P
5.Dżdżownica ma zamknięty układ krwionośny. P

Pozdrawiam.
24 3 24
2010-03-17T16:42:08+01:00

1 F
2 P
3 P
4 P
5 P
23 3 23