Odpowiedzi

2010-03-17T16:43:25+01:00
Mniejszy ruch na drogach
jeżdżenie rowerami
słuchanie ciszej muzyki
Brak kłótni itp.
2010-03-17T16:47:59+01:00
1.wywożenie śmieci z kontenerów nocą
2. używanie nowych cichych kosiarek
3.Wprowadzić cisze nocą od h 20-21
4.Parkingi dla samochodów oddalone od miejsca zamieszkania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:49:44+01:00
Sprowadzenie pojazdów pod ziemię(tunele)
zainstalowanie antyhałasowych okien
budowanie barier antyhałasowych przy autostradach
budowanie ścian antyhałasowych
produkowanie cichych samochodów
zakaz puszczania muzyki na lodowiskach itp.