Odpowiedzi

2010-03-17T16:47:01+01:00
Moim ulubiony kolorem jest ziolony.
Ma on duży związek z wiosną. Zielone drzewa, kwiaty trawa to miłe skojażenia. Nie moge się doczekać prawdziwej wiosny.Jest ciepła przyjemna.
Bardzo lubie ten kolor.

o to chodzilo? mam nadzieje ze pomoglam :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:47:16+01:00
Moim ulubionym kolorem wiosny jest kolor zielony.
Kiedy przychodzi wiosna, wszystko budzi się do życia. Wszędzie pełno trawy, zieleni, kwiatów. Od razu człowiek czuje się lepiej, gdy za oknem piękny, zielony krajobraz. Zielony kolor uspokaja, dlatego wraz z przyjściem wiosny staje się bardziej spokojna i zrelaksowana.
Myślę, że zielony kolor jest nie tylko moim ulubionym kolorem związanym z wiosną.
2 5 2