Odpowiedzi

2010-03-17T16:44:55+01:00
1. Dzisiaj Ania długo siedzi przed swoim komputerem.
2. Pojutrze Ala szybko wyjdzie ze szkoły.
3. Mała Ola nie ma ochoty odrobić pracy domowej.
4. Brązowa sowa długo przesiaduje na gałęzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:50:39+01:00
Mój kolega Tomek wyszedł z psem na spacer i słucha muzyki z odtwarzacza mp3.Ma starszą siostrę i starszego brata którzy zawsze pomagają mu odrabiać lekcje.Tomek bardzo lubi jeść lody czekoladowe i gofry z bita smietana.Bardzo cieszy sie , gdy razem wychodzimy na podwórko kapac sie w basenie.