Odpowiedzi

2010-03-17T16:46:33+01:00
Pani Cydzikowa - woźna
Mama Uli nie żyje,
wychowują ją ciotki,
ma żal do ojca, że powtórnie się ożenił.
;)
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:47:01+01:00
Pani Cydzikowa zajmowała się domem doktora Zalewskiego podczas jego nieobecności. w książce nie pisze jak nazywała się matka Uli . Ojciec Uli przez pewien czas zdradzał swoją żonę z inną kobietą. pewnego dnia matka Uli zmarła i Ula myśli że to przez zdradę taty i ma do niego żal
26 4 26