Przetłumaczyć słówka..:)
1.after that
2.amount
3.appear
4.asleep
5.at least
6.blind
7.catchy
8.complain
9.compose
10.composer
11.event
12.field
13.fall asleep
14.finally
15.have a bath
16.improve
17.intrigued
18.invent (a story)
19.investitage
20.irritated
21.irritating
22.keep on
23.knock
24.learn by heart
25.look into lucky/unlucky
26.make a mistake
27.masterpiece
28.memory
29.messy
30.moon
31.moonlight
32.mysterious
33.mystery
34.nightmare
35.nineteenth century
36.novel
37.on his own
38.operatic
39.piano keys
40.playful
41.poem
42.poetry
43.realise
44.revise
45.rhapsody
46.scientific
47.sentimental
48.shocked
49.solitude
50.solve a problem
51.sonata
52.stay up late
53.step
54.stranger
55.then
56.thought
57.tidy up
58.title
59.try
60.turn out
61.unforgettable
62.vision
63.wheel
64.whistle
65.whole
66.worried
67.write down

2

Odpowiedzi

2010-03-17T17:22:51+01:00
Następnie suma ukazywać się pogrążony we śnie przy najmniejszy ślepy atrakcyjny zgłaszać reklamację składać kompozytor wypadek strefa zasnąć ostatecznie wykąpać się wzbogacać intrygował wynajdować ( pewien historia ) inwestytura zirytowany irytowanie utrzymywać u walić nauczyć się na pamięć rozpatrywać sprawę szczęśliwy / nieszczęśliwy popełnić błąd arcydzieło pamięć niechlujny księżyc światło księżyca tajemniczy tajemnica koszmar dziewiętnasty stulecie powieść u jego własny operowy fortepian klucze figlarny poemat poezja urzeczywistniać zrewidować rapsodia naukowy uczuciowy wstrząśnięty samotność wypłacalność pewien problem sonata stać spóźniony krok nieznajomy wtedy myśl czysty w górze tytuł prawny próbować zjawić się niezapomniany wizja koło gwizd cały martwił się zapisać.
sorki że nie numerowałem ale jak pisałem to mi sie tak nie chciało
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:34:17+01:00
1.po
2.ilość
3.się
4.sen
5.co najmniej
6.ślepy
7.catchy
8.skarżyć
9.komponować
10.kompozytor
11.imprezy
12.pole
13.zasnąć
14.wreszcie
15.posiadają wannę
16.poprawić
17.intryguje
18.historia
19.investitage
20.irritated
21.drażniący
22.zatrzymać
23.knock
24.nauczyć się na pamięć
25.patrzeć na szczęście / pecha
26.popełnisz błąd
27.arcydzieło
28.pamięci
29.niechlujny
30.księżyc
31.moonlight
32.tajemniczy
33.tajemnica
34.koszmar
35.XIX w.
36.powieść
37.własnej
38.operowa
39.klawiszy
40.figlarny
41.poemat
42.poezja
43.realizacji
44.zmiany
45.rhapsody
46.naukowych
47.sentymentalny
48.wstrząśnięty
49.samotność
50.rozwiązać problem
51.sonata
52.eniami
53.krok
54.obcy
55.wtedy
56.myśl
57.sprzątać
58.tytuł
59.próbować
60.okazują
61.niezapomnianych
62.wizja
63.koła
64.gwizd
65.cały
66.zmartwiony
67.zapisać