Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:48:58+01:00
Zaśmiecanie przez nas różnymi butelkami, papierkami itp. ziemi, zamiast wrzucać śmieci do kosza ; brak systematycznej segregacji ; zanieczyszczenia spowodowane samochodami itp. ; zbyt dużo śmieci na świecie ; nadużywanie prądu ( wlaczone swiatlo podczas spania czy telewizor nie ogladany przez nikogo a wlaczony oO ) ; kupowanie czegos , nienoszenie tego oraz wyrzucanie tego zamiast komus oddac ; przyklad ? London Tipton z Nie ma to jak hotel . xd.
28 4 28
2010-03-17T16:50:15+01:00
Zanieczyszczenia związkami organicznymi i środkami ochrony roślin, np. pestycydy, detergenty,
skażenia metalami ciężkimi i solami
najwięcej zanieczyszczeń przedostaje się ze ściekami, produktami przemysłu,
29 4 29