Za pierwszą godzinę wypożyczenia roweru należy zapłacić n zł, a za każdą następną rozpoczętą godzinę m zł. Ile trzeba zapłacić za wypożyczenie roweru na 2 godziny, a ile- na 6godzin? Ile trzeba zapłacić za wypożyczenie roweru na 3,5 godziny?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:48:31+01:00
Podane zostają tylko nie wiadome, więc myślę że rozwiązanie powinno być takie:
na 2h= n+m
na 6h= n+5m
na 3,5h=n+ 2,5m
pozdrawiam.
  • zaki
  • Początkujący
2010-03-17T16:50:17+01:00
Na 2 godziny- n+m
na 6 godzin- n+5m
na 3,5 godziny- n+2,5m
2 3 2
2010-03-17T16:53:07+01:00
2godz. n+m
6 godz. n+5m
3.5 godz n+ 3m