Odpowiedzi

2010-03-17T16:52:47+01:00
Ania jutro pójdzie na spacer do Łazienek.
główny:
Ania pójdzie
poboczne:
pójdzie na spacer
pójdzie jutro
na spacer do Łazienek
Mój nowy kolega czyta bardzo ciekawą książkę.
główny:
kolega czyta
poboczne:
kolega mój
kolega nowy
czyta książkę
książkę ciekawą
ciekawą bardzo

Nie wiem czy to dobrze :PP
41 3 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:53:01+01:00
1)

Ania (co zrobi?) pójdzie
pójdzie (kiedy ?) jutro
pójdzie (na co ?) na spacer
spacer (dokąd ? ) do Łazienek

2)

kolega (co robi?) czyta
kolega (jaki?) nowy
kolega (czyj ?) mój
czyta (co? ) książkę
książkę ( jaką ? ) ciekawą
ciekawą (jak ?) bardzo


Pierwsze wypisane związki, to związki główne.
10 3 10