Odpowiedzi

2010-03-17T16:56:24+01:00
- Hello
- Hello. Can I help you?
- Yes. Pizza please
- OK
- Thanks
7 1 7
2010-03-17T16:56:37+01:00
Dryn Dryn ....

Tak słucham tu pizzeria La Pizza So listen here Pizzeria La Pizza

Witam chciałem zamówić pizze Hi, I wanted to order pizza

Jaką What

Z serem ,szynką i pieczarkami With cheese, ham and mushrooms

dobrze jakies dodatki? well have any add-ons?

tak może sos pikantny so can spicy sauce

dobrze zachwilkę ktoś przyjedzie well come from someone
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:02:23+01:00
Np. jeśli idziesz do restauracji i chcesz zamówić tylko pizzę np. z sokiem., to będzie tak:
- Good evening, do you have a reservation ?
- yes, the name's ... [ wpisujesz swoje imie, np. Kate ;d ]
- for how many people ?
- [ wpisujesz liczbe, np. two ; D.]
- smoking or no smoking ?
- no smoking , please.
- are you ready to order ?
- yes. i'll have pizza with orange juice.
how would you like your pizza?
with [ wpisujesz jaka pizze, to znaczy z czym ; D]
potem jak zjesz :
would you like your check /
yes, please. do you accept mastercard ?



mam nadzieje ze choc troche ci pomoglam :DD
43 2 43