Odpowiedzi

2010-03-17T16:51:10+01:00
1. Zmiana diety (więcej białka, żelaza i witamin)
2. Spokojny tryb życia, unikanie pośpiechu.
3. Lekka gimnastyka i spacery.
4. Odpowiednia ilość snu (od 8 do 10 godz.)
28 4 28
2010-03-17T16:52:41+01:00
Przyszła matka powinna
zrezygnować z używek
Ograniczyć jedzenie które może uczulać
Unikać wysiłku fizycznego


Przyszła matka powinna zrezygnować z używek gdyż są one szkodliwe dla dziecka.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:03:02+01:00
Ciężarna musi reguralnie i prawidłowo się odżywiać.-spożywać więcej białka,żelaza i witamin.Ważna jest też większa ilość snu-od 8 do 10 godzin dziennie.W okresie ciąży kobiecie nie wolno palić papierosów i pić alkoholu, a spożycie kawy i herbaty powinno być ograniczone.W przeciwnym razie szkodliwe substancje zawarte w tych używkach poprzez łozysko dostają się do płodu i mogą go uszkodzić.Ciężarna musi pamiętac o regularnych wizytach u lekarza.
23 4 23