Odpowiedzi

2009-10-26T17:45:47+01:00
1. 45kg * 10N = 450N
2. 52N/ 10N= 5,2kg

/ to znak dzielenia
* to znak mnozenia
4 2 4
2009-10-26T17:46:39+01:00
A)fg=mg=0,045kg.*10 N/kg=0,45 N
b)fg= 52 N
fg=mg
m=fg/g
m=52 N/10 N/kg=5,2 kg
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • sol
  • Rozwiązujący
2009-10-26T17:47:53+01:00
1)F = mg
m = 45 g
45 g = 0, 045 kg
F = 0,045 x 10 = 0,45 N

2) wzór - m*g = 5,2 kg.
albo
5,2kg ze wzoru F = m * g

Jeśli coś źle zrobiłam to sorrki x)
4 5 4