Odpowiedzi

2009-10-26T17:53:07+01:00
Nie ten szczęśliwy,
Co wszystkie kwiaty zrywa,
Lecz ten, co zerwie jeden
I szczęściem go nazywa.
8 3 8
2009-10-26T18:14:24+01:00
Miłośc taka zjadliwa jest, taka posępna
a ludzie lgną dzięki niej do siebie
miłość taka cudna jest, taka pojętna
a jednak ludzie się gubią jak na chmurach w niebie


miłośc taka .. . .. .
nie ma słów jak ją wyraźić by każdego zadowolić
dla innych dwojaka
dla jednych dzięki niej w weselne bębny walić


czemu jedni cierpią
inni się nią rozkoszują??
ta para walczy z męką
a to ci radośc czują??

dla miłości ludzie zabić potrafią
inni wolą żyć w samotności
płakać na starośc nad ślubną fotografią
czy warto żyć dla miłości??



takie klepki
mi sie podoba mam nadzieje ze pomoge:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T18:42:12+01:00
Zapamiętaj sobie, co Ci teraz powiem
Jesteś dla mnie gwiazdą, która przyszła z nieba
Jesteś dla mnie tchnieniem, które mnie ogrzewa
Jesteś dla mnie strawą, przez co jeść nie muszę
Jesteś dla mnie ciepłem, które chroni ciało
Jesteś dla mnie sercem, które bije żwawo
Jesteś dla mnie duszą, która myśli chroni
Jesteś mi balsamem, przez to nic nie boli
Jesteś mym pragnieniem głębokim jak morze
Jesteś moim światłem jaśniejszym niż zorze
Gdy o czymś zapomnę, przychodzisz z pomocą
Kochał będę Ciebie za to dniem i nocą.



Mówią, że kochać można tylko raz,
Przeżyłaś to? Ja tak!
Nieszczęśliwa miłość,
zranione serce.
Mówiłam ciągle,
że chcę już śmierci
i nie kochać więcej!
Było już blisko...
Ale jednak...
Pojawił się on!
Prawdziwy mężczyzna,
Nie chciałam go ranić
i nie zraniłam ;)
A wiecie dlaczego?
Bo go pokochałam :)




Ja Cię kocham ponad życie,
Śnie o Tobie całe życie,
Cały świat już o tym wie,
że ja bardzo kocham Cię.
Zakręciłeś mi w mej głowie,
a ja myślę wciąż o Tobie.
Teraz wszystko jest magiczne,
nasze serca biją w rytmie.
Nasza miłość
nieskalana,
nieustanna,
niepoddana,
w naszych sercach się zrodziła,
nasze losy połączyła.
Zapamiętaj to kochanie,
ja Cię kochać nie przestanę.
Moim światem jesteś Ty,
a bez Ciebie nie ma nic.




Patrzę w twarz dobrze mi znaną,
Piękną, jak lilii kwiat w stawie nad zieloną polaną.
Kusi niczym jedwab najwyższej jakości,
czuję jej dotyk, powiew jej piękności.

Oczy jak błękitne dwa kryształy,
Wpatrują się we mnie i czuje jakby mnie wołały.
Uwalniam się od otaczającej mnie rzeczywistości
po to aby poddać się Miłości.

Kładziesz dłoń na mej skroni,
pieścisz włosy całymi dłońmi.
Szarpnij mnie mocno niczego nie żałuj,
Powiedz, że Kochasz i mocno pocałuj.

A wtem zapalisz żar ognia serca mego
Gdy go poczujesz nie oderwiesz się od niego.
Pragnę być księciem z Twej bajki Kochanie,
By móc spełniać każdą Twą prośbę i każde żądanie.

Dla .....
24 5 24